středa 26. března 2014

Moje nej deodoranty a antiperspiranty

Dnes se budu věnovat antiperspirantům a deodorantům, které buď momentálně používám, nebo jsem v minulosti používala.


Hned na začátku musím zmínit, že se všeobecně moc nepotím, takže co vyhovuje mně, tak nemusí vyhovovat ostatním :)

Začnu antiperspirantem, ke kterému se stále vracím. Je to antiperspirant Garnier Mineral UltraDry intense freshness 48h.
Líbí se mi na něm i balení, které nemá uzávěr. Jelikož hodně cestuji a neustále se balím, tak mi vadí, že ztrácím vršky od antiperspirantů. Tento nemá uzávěr, ale má zámeček, který zabrání nechtěnému stlačení spreje.
Antiperspirant slibuje 48h kontrolu. To posoudit nemohu, jelikož jsem ho nikdy 48 hodin na sobě neměla :) Můžu ale potvrdit, že se po něm opravdu celý den nepotím, navíc nedělá bílé fleky na oblečení, což také hodnotím na jedničku. Vůně je krásně jemňoučká a příjemná a antiperspirant neobsahuje alkohol ani parabeny.

Ze sprejových antiperspirantů naopak nemám moc ráda antiperspiranty značek Adidas nebo Nivea. Adidas (viz. foto) mám teď rozpoužívaný, jelikož byl součástí dárkové kazety, kterou jsem dostala, ale sama bych si ho nevybrala. I když se opravdu téměr nepotím, tak vidím rozdíl oproti mému oblíbenému Garnieru, po tom  cítím opravdu sucho v podpaží celý den, ale po použití Adidasu to tak skvělé není. Navíc má hodně intenzivní vůni. U antiperspirantů zn. Nivea mám problém s tím, že dělají bílé fleky na oblečení, i když je nechám pořádně zaschnout a navíc mi nevyhovuje jejich vůně.

Tuším, že minulý rok přišly na trh antiperspirační krémy Maximum Protection. Existují ve dvou provedeních, jedno je od značky Rexona a druhé od značky Dove, obojí pod záštitou společnosti Unilever. Jsou speciální v tom, že se aplikují večer po vysprchování, přes noc antiperspirační látky proniknou do pokožky a celý následující den působí, i když se ráno znovu osprchujete. Samozřejmě, že se můžou aplikovat i ráno, ale doporučuje se postup, který jsem popisovala v předchozí větě, aby se dosáhlo maximálního účinku. 

Od té doby, co jsem mému příteli koupila první balení, tak od té doby jiný antiperspirant nechce používat. Je to prý jediný antiperspirant, po kterém se opravdu nepotí a cítí se tak dobře celý den. Ovšem existují dva velmi podobné pánské - modrý clean scent a zelený extreme fresh, jednou jsem se přehmátla a koupila ten zelený, který prý mému příteli nezabírá tolik, jako ten modrý.



Já jsem si Maximum Protection koupila od zn. Dove a jsem také spokojená s účinkem, jen jediné, co mi vadí, že zanechává bílé skvrny na oblečení. Dalším takovým menším mínusem je, že Maximum Protection neskutečně rychle ubývají a jsou o dost dražší, než klasické antiperspiranty, které když dobře, tak koupím ve slevě i za 39,-  Kč nebo 49,- Kč. Maximum Protection stojí okolo 150,- Kč.


Žádné komentáře:

Okomentovat