sobota 18. října 2014

Kosmetická taštička na cesty

Zdravím všechny čtenářky,

jelikož poslední dobou stále někam cestuji, tak jsem se rozhodla ukázat vám, co s sebou vozím ve své kosmetické taštičce :)


Takže abych to trošku shrnula, co vidíte na fotce, tak vozím 2 řasenky (Max Factor a Miss Sporty) jelikož obě mi tak nějak dochází, tak je kombinuji :-D

To černé vedle řasenek je gel na obočí od Astor, pod tím dvě rtěnky, které jsou momentálně moje nejoblíbenější (Loreál a Gabriella Salvete) a vedle nich je ještě BB krém, o kterém jsem vám psala nedávno.

Pod těmito věcmi jsou dva pudry, jeden tmavý od Dermacolu, který momentálně využívám místo bronzeru, abych ho dopotřebovala a pudr od Astor, o který jste nedávno soutěžili a psala jsem na něj celý článek. To pidi vedle pudrů je korektor od Catrice (taky jsem vám o něm psala :-D)

Potom dva štětce. Jeden na tvářenku a jeden na pudr (ještě vozím štětec na make-up, ale ten jsem v době focení zrovna prala). Pod tím mám věci v tužce. Jedním je tužka a stíny v jednom od Astor, opravdu skvělá věc na cestování :) dále pak transparentní tužka na rty od Essence a dvoje linky na oči ve fixu. Jedny od Oriflame a jedny od Dermacolu.

No a poslední věci jsou dvě tvářenky, jedna světlejší od Yves Rocher a jedna trošku tmavší od MUA a také sada na úpravu obočí od Oriflame :)



Jak se vám líbí moje kosmetická taštička? A co vy? Vozíte toho míň nebo víc, popř. o co víc, o co míň? :)

16 komentářů:

  1. pekná taštička :) ja mám tiež ružovú a mám v nej taktiež tú riasenku od miss sporty, tiene na obočie od oriflame a korektor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak Ti vyhovuje ta řasenka? :) dřív jsem si ji kupovala neustále dokola, protože za ty peníze je fakt super!

      Vymazat
    2. riasenka je super, krásne mi rozdelí riasy, vytočí a predĺži ! :) kupujem si ju už niekoľko rokov, odkedy sa vlastne maľujem - bola to moja prvá riasenka a používam ju aj doteraz aj keď doma mám rôzne aj od avonu a rimelu :)

      Vymazat
  2. Mám stejnou taštičku :)) A máš krásně nafocené fotky, musím pochválit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? je uplně ideální na cestování :) ... děkuji moc :) dneska s fotkami nejsem až tak spokojená, protože jsem testovala jiný objektiv, než fotím normálně a ostří se na něm ručně... no a to ještě moc nedávám :-D

      Vymazat
  3. Moc pěkná taštička :) A já se vždy snažím si toho sbalit co nejméně :) Bohužel se mi to moc nevede :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) no to já taky, ale už mám ozkoušeno, že takto je to naprostá ideálka a nic mi nechybí :)

      Vymazat
  4. Ahoj, chcem sa spýtať - tá transparentná ceruzka od Essence funguje normálne? :) Vždy som mala problém s kupovaním kontúrok, pretože som nikdy nevedela nájsť ten správny odtieň na správny rúž. Takže ma tá ceruzka zaujala, len som o nej ešte nikde nevidela recenziu. Preto sa pýtam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj :) já nejsem zvyklá používat konturky, ale řekla jsem si, že když poslední dobou používám místo lesků hlavně rtěnky tak, že bych si je měla pořídit a uviděla jsem tuto, tak mám univerzální a je fajn, ale je taková jak kdyby vosková a je problém, že jak je průhledná, tak nevíš, kam sis jí namalovala a kam ne... ale jinak rtěnka se nerozpíjí a drží, ale zase nevím ... mám na ni takový neutrální názor, ale myslím, že stojí 29,- nebo 39,- Kč, tak to stojí za vyzkoušení :)

      Vymazat
  5. Máš moc pěknou taštičku :). No já nepoužívám pudr/make-up/BB, tak si vozím jen řasenku, linky/stíny, rtěnku, lesk, balzám na rty :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) závidím Ti Tvoji pleť :) taky bych nejradši nic jako make-up nepoužívala, ale bohužel musím :(

      Vymazat
  6. Hezký článek :) Já nikam moc necestuju, ale do školy si beru většinou aspoň pudr a štětec, korektor a linky, kdyby se náhodou něco přihodila s mým obličejem :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) ... já do školy nosím jen pudr, štětec a rtěnku, ale je pravda, že v tý škole moc času netrávím, tak mi to stačí :-D

      Vymazat
  7. máš krásnou koesmetickou taštičku a hezké věci v ní :) mám podobnou a na cestování se mi taky vždycky hodí, protože se tam vejde vše potřebné :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc :) přesně tak, na cesty je naprosto dostačující, nepotřebuji s sebou tahat paletky stínů a všeho možnýho ...

      Vymazat
  8. taštičku mám stejnou- vyhrála jsem ji v nějaké soutěži, ale popravdě ji nepoužívám, protože jsem si hrozně moc oblíbila kosmetickou tašku z Ikei, která má i boční kapsičku. Rtěnku al bacio mám taky, štětce používám hakuro a totálně se neobejdu bez pudru stay matte od rimmelu, který krásně zmatní celou pleť a bez korektoru, jelikož moje kruhy pod očima jsou fakt mega kruhy a nepomáhá ani dlouhé spaní, kvalitní a drahé krémy...na řasenku nedám dopustit na voděodolnou od bourjois, je už o dost levnější než před pár lety a je prostě nesmazatelná :D

    OdpovědětVymazat