sobota 23. května 2015

Produkty, které mi nevyhovují - květen 2015

Ahoj :)

dnes tu mám opět produkty, které mi za poslední dobu moc nevyhovovaly, jelikož předchozí článek se Vám nejspíš hodně líbil. Tentokrát jsou to všechno dostupné drogerkové produkty :)

Začnu tím největším propadákem a tím je pudr od Maybelline Affinitone. Mám ho v odstínu 24 - Golden Beige a ani vlastně moc nemůžu zhodnotit, zda mi vyhovuje, protože tím největším problémem je, že nejde vůbec "nabrat", prostě zkoušela jsem to vším možným ho vydolovat, ale nic, jen jsem ho rozrýpala. 



No a zbývající produkty jsou překvapivě od Dermacolu. Dřív jsem měla tuto značku hodně ráda, ale za poslední dobu mě moc nepřesvědčila. Stíny neumí vůbec podle mého názoru, řasenky jak které a všude opěvované linky ve fixu... nevím nevím.

Začnu tedy těmi fixy na oči ... Mám tu jak tlustý fix na oči - Bambi Black, tak tenký Precise Black. Začnu tím tlustým, který mi vyhovoval více. Ze začátku byl fajn, hezky se s ním pracovalo, měl delší výdrž, ale po krátké době se mi špička úplně zlomila, takže se s ním už moc pracovat nedalo a navíc se začal rozmazávat (asi tím, že už nepropustil tolik barvy, jak byl zlomený). Takže bych ho zhodnotila spíše neutrálně.



Tenký fix byl ze začátku taky jakš takš fajn, ale prostě mi nevydržel na očích celý den, po pár hodinách se začal rozpíjet. Malá výdrž a rozpíjení... to od linek ve fixu upravdu neočekávám :( Jediné pozitivum je, že hrot se mi ale nezlomil tak, jak u předcházejícího.



Poslední věcí je řasenka od Dermacolu, kterou hodnotím spíše neutrálně, jak negativně. Mám už druhou a jelikož jsem si myslela, jak mi ta první vyhovovala. Ona totiž asi vyhovovala, ale strašně se mi změnily řasy, mám je více neposlušné a přijdou mi i kratší (asi odeznělo působení séra na růst řas Hairplus, jelikož jsem ho přestala používat). Momentálně si s ní nenalíčím řasy tak, aby působily hezky sjednoceně. Řasy jsou po nalíčení strašně rozházené, nerovnoměrné a nezahuštěné. Takže pro moje řasy momentálně NE, ale věřím, že mnoha z Vás klidně vyhovovat bude :)



Zhodnocení:
Pudr ma mastnou pleť doporučuji Astor Mattitude, řasenky mi momentálně také vyhovují od Astoru a linky ve fixu stále nemůžu najít ty pravé, takže pokud máte nějaký TIP, tak za něj budu strašně ráda :)

12 komentářů:

  1. Ten pudr mám taky ... a zpočátku jsem z toho byla taky taková rozčarovaná ... ale on je ve finále skvělý .... použivala jsem na něj kabuki štětec EVERYDAY MINERALS a ono se to sice tváří že nejde nabrat, ale na pleti je poznat a nezvýrazňuje chloupky ... ve finále jsem se s ním nějak naučila a je fakt dobrej, dokonce snad jeden z nej co jsem měla :-O


    Co se týče linek od Dermacolu ... tak jedině DIPLINER. Fixy jsem měla a taky mě docela zklamaly. Abych řekla pravdu, tak jediné fixy co mi vyhovují jsou ty nejlevnější (Essence waterproof a Miss Sporty Cat's eyes ... oboje celej den vydrží, nerozmazávají se a neobtiskávají)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem to bohužel zkoušela všemi štětci a všemi metodami, co to šlo a nic :( je taky možné, že jsem narazila na špatný kousek ...

      každopádně děkuji za tip, určitě si zkusím pořídit fix od Essence :)

      Vymazat
  2. Ani jedno jsem nezkoušela, ale té řasenky je škoda, měla jsem v plánu si ji pořídit. No uvidíme :)

    My Skincare Routine + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud máš svoje řasy pěkné a poslušné, tak si myslím, že Ti bude vyhovovat :) ale určitě ji neřadím ani tak mezi TOP řasenky...

      Vymazat
  3. Ty jo, já naopak ten Affinitone miluji, máš už několikáté balení a řadim ho mezi ty nej pudry :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to mě opravdu překvapuje, asi jsem musela opravdu narazit na špatný kousek, protože ten můj je opravdu strašný, nejde ho absolutně používat, takže ho musím vyhodit :(

      Vymazat
  4. Výrobky vyzkoušené nemám a jsem ráda, že jsem si ty linky od Dermacolu nekoupila, protože už jsem na ně četla více negativních názorů. Já jsem byla moc spokojená s fixem od Essence. Teď mám od MissSporty (na obalu je kočka) a ty špatně kreslí, není to pořádná černá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravdu? Já četla právě zase většinu kladných názorů na ně, proto jsem si je pořídila... Každopádně si určitě pořídím ten fix od Essence, jak doporučovala i Klára Daňková výše :)

      Vymazat
  5. Ty tluste linky od Dermacolu bych si chtela poridit, jinak uvazuji jeste nad gelovymi od Rimmel :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nejradši právě fixy, takže na doporučení holek výše, si určitě koupím ty od Essence a uvidíme :)

      Vymazat
  6. S tím Dermacolem souhlasím, já mám ráda rtěnky a sypký pudr, ale jinak bych si od nich už nic nevybrala..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je pravda, že třeba laky na nehty mají taky super, ale poslední dobou se Dermacolu začínám vyhýbat :(

      Vymazat