neděle 27. prosince 2015

Make-up Clinique proti nečisté pleti

Krásný večer,

dnes jsem si pro Vás připravila recenzi make-upu od Clinique Anti-Blemish Solutions, který jsem si poměrně nedávno koupila z eshopu Douglas.cz. Měli akci 50% sleva na druhý produkt nebo něco v tom smyslu... Zrovna jsem si objednávala totiž parfém, který jste už mohli vidět na Facebooku, tak se mi ta akce hodila. Parfém jsem si  nadělila na Vánoce. Děláte to taky? :-D Když si koupíte před Vánoci něco dražšího a nechcete si to dát jen tak, tak si to dáte pod stromeček? :-D Já to tak dělám už asi dva nebo tři roky... 

Teď už teda k samotnému make-upu :)

Make-up stojí běžně 698,- Kč a jelikož jsem využila té 50% slevy, tak mě vyšel na 350,- Kč, což už mi nepřišlo moc :)


Už jsem ho chtěla hodně dlouho vyzkoušet, jelikož jsem ho viděla u Áji na blogu a strašně mě zaujal, ale nechtělo se mi dávat oněch 700,- Kč, tak jsem si ho pořídila až teď... 

Nejprve, co mě zarazilo, tak je jeho velikost. Je totiž hodně maličký. Má sice klasicky 30 ml, ale lahvička je prostě úplně pidi.


Navíc balení je docela dost obyčejné a skoro bych řekla i fórové za ty peníze.. Nemluvím o krásné krabičce, ve které byl samotný make-up zabalený, ta je opravdu nádherná.


Samotný make-up má tekutou formu a vybrala jsem si ten nejsvětlejší odstín a to 01 - fresh alabaster.


Barevně mi opravdu vyhovuje, ale nebude asi úplně pro ty nejsvětlejší typy. Jak už jsem zmiňovala, tak má tekutou konzistenci a poměrně vysoké krytí. Hezky zamaskuje většinu nedokonalostí tak, že většinou nemusím ani použít korektor. Nejlepší výsledek docílím tak, že ho nanesu pomocí štětce. Jemně ho vtlačuji do pleti. Krásně pleť sjednotí, dodá jí poměrně přirozený vzhled a pak stačí už jen lehce zapudrovat, aby na pleti hezky držel. Mám poměrně dost mastnou pleť a podobně jak ten Inflallible 24H-Matte od Loreál mi pleť na poměrně dlouhou dobu zmatní, což opravdu oceňuji. Jediné mínus je to, že např. k večeru se už musím odlíčit, protože ho začnu na pleti cítit, jelikož je opravdu více krycí a jak chce jakoby slézat, tak je mi to nepříjemné. Nevím, jak víc ten pocit popsat ...

Takže bych to shrnula tak, že pokud hledáte více krycí make-up např. na problematickou pleť, tak můžu tento určitě doporučit, hezky pleť sjednotí, zakryje nedokonalosti a neucpává póry.

Pokud máte ještě nějaký tip na make-up s podobnými vlastnostmi, tak mi určitě napište do komentářů :) Nebo popř. jestli máte zkušenost s matujícím make-upem Stay-matte od Clinique, tak budu taky moc ráda, když mi dáte vědět :)

7 komentářů:

  1. Vedela by si este doplnit info o zlozeni?Dakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. složení vůbec nerozumím :) jediné, co můžu posoudit tak je to, že je bez parfemace ... vyfotila jsem složení na krabičce a přidala do článku :)

      Vymazat
    2. Vdaka, make-up ma zaujal, ak bude moznost vyskusat tester, urcite sa na neho pozriem.

      Vymazat
    3. určitě bude na vyzkoušení v Douglasu nebo přímo v obchůdcích Clinique .. ty mám ale bohužel daleko :(

      Vymazat
  2. Od Clinique som ešte nič neskúšala :)
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro mě to určitě není poslední produkt od této značky, protože zatím jsem moc spokojená a láká mě i péče o pleť :)

      Vymazat
  3. ahoj já mám smíšenou pleť, lehce problematickou zkoušela jsem drogerkové makeupy a nevím žádný mi nesedl úplně tak že bych si řekla peckáá to je on (nejvíce se tomu přiblížil kaviárový od dermacolu) nezalézal do porů, sjednotil pleť, pár hodin vydržel. Tak jsem si řekla že se plácnu přes kapsu a zainvestuju do makeupu. Na základě recenzí jsem si pořídila makeup od Esteé Lauder Double wear a musím říct že to je ta peckááá :) není třeba pudrovat, stačí kapička, kryje tak akorát :) tento opravdu můžu doporučit a dá se sehnat i za 700,- na internetu :)

    OdpovědětVymazat