čtvrtek 28. dubna 2016

Recenze: Kontaktní čočky TopVue Plus

Ahojky,

dnes jsem tu s dalším tipem na kontaktní čočky. Čočky Visiomax z dm drogerie Vás hodně zaujaly a neustále se mě na ně ptáte, tak jsem se rozhodla, že Vám dám další levný tip.

Jak víte, tak čočky z dm jsem používala hodně dlouho, ale to bych nebyla já, kdybych nechtěla vyzkoušet zase něco jiného. Měla jsem možnost vyzkoušet dva druhy čoček TopVue. Jedny čtrnáctidenní a jedny klasické měsíční. Čtrnáctidenní TopVue Premium mi vůbec nevyhovovaly, o tom jsem už ale mluvila v nedávném videu. Měsíční TopVue Plus jsou naprostým opakem.


Pokud Vám čočky sednou, tak není co řešit, proto všechny mé dojmy shrnu do jednoduchých odrážek :)

Výhody
- možnost zakoupení jedné čočky na vyzkoušení
- velmi nízká cena (balení 6 ks 336,- Kč, balení 1 ks 66,- Kč)
- možnost zakoupení i ve výhodných setech (např. s roztoky Gelone)
- mé oko nevysušují
- vysoký obsah vody (55%)
- obsahují ochranný UV filtr
- příjemně se nosí, vůbec je v oku necítíte
- snadná aplikace
- na www.cocky-kontaktni.cz bývají různé akce, např. nyní probíhá akce k nákupu nad 900,- sluneční brýle zdarma
- ve výše uvedeném e-shopu poštovné nad 1600,- Kč zdarma

Nevýhody
- nekoupíte je v drogerii, musíte si den, dva počkat, než Vám dorazí
- přes e-shop platíte poštovné

Zhodnotila bych to tak, že pokud potřebujete stejné parametry, jako mají tyto čočky, určitě je vyzkoušejte, jsem s nimi maximálně spokojená a za ty peníze nic nezkazíte :)

Čočky koupíte zde: www.cocky-kontaktni.cz

1 komentář:

  1. Ahoj, ty jsem taky pouzivala, ale nakonec jsem vyzkousela tyto https://www.kontaktni-cocky-levne.cz/coopervision a jiz na ne nedam dopustit. Mam je rok a vse bezproblemu.

    OdpovědětVymazat