neděle 15. ledna 2017

Řasenka Max Factor False Lash Epic + tekuté linky ve fixu

Ahoj,

po dlouhé době tu nebudu psát o mé oblíbené řasence Lash Sensational od Maybelline, ale mám tu jiného kandidáta. Je jím řasenka od Max Factor, kterou byly nalíčeny modelky na legendární přehlídce Victoria´s Secret v Paříži.


Podle mě má naprosto nádherné balení! Kuželovitý tvar, jednoduchý nápis a hlavně celé zlaté balení! Řasenka je speciální v tom, že má unikátní tvar kartáčku s několika typy štětinek, navíc obsahuje na konci kartáčku kuličku také s několika typy štětinek, které mají sloužit k finální úpravě řas. 


Jak mi řasenky od Max Factor moc nevyhovují, tak tahle je naprostý opak. Úplně upřímně, kdyby nestála 419,- Kč, tak bych ji střídala právě se zmiňovanou Lash Sensational, ale takto si budu muset vždycky počkat na nějakou pořádnou slevu, protože přes 400,- za řasenku se mi zdá opravdu hodně. Ale zpět k funkci - kartáček je pro mé řasy naprosto skvělý! Nejprve si řasy projedu velkou plochou kartáčku a řasy, které se mi slepí, nebo nevypadjí tak, jak bych si představovala, tak si doupravím kuličkou na konci kartáčku, řasy jsou pak jak vojáci a dělají přesně takový efekt, jaký já vyžaduji :)

Každopádně řasenka je snad nejvíce individuální produkt, takže né každému bude vyhovovat jako mně, ale věřím, že pokud si pohrajete se štětinkami na konci kartáčku, vykouzlíte opravdu krásný vzhled řas :)

(omlouvám se za šíleně amatérské foto oka, ale jsem na to strašný antitalent :-D, snad máte alespoň nějakou představu)

Druhou, poměrně nedávnou, novinkou jsou linky ve fixu Masterpiece High Precision Liquid Eyeliner.
Oproti jiným linkám ve fixu mají zploštělou špičku veslovitého tvaru. Tento tvar by měl zaručovat precizní a snadnou aplikaci.




Linky se prodávají ve třech odstínech a to černý, černošedý a tmavě hnědý. Já jsem na vyzkoušení dostala právě ten tmavě hnědý, což mě úplně nenadchlo, ostatní dva si umím představit, ale hnědý není zrovna můj šálek kávy, ale nevadí. I tak jsem ho vyzkoušela a musím říct, že konzistence, intenzita a výdrž je na jedničku s hvězdičkou! Bohužel mi ale nevyhovuje odstín a ani ten veslovitý tvar, mám radši klasickou špičku, se kterou mi jde líčení o dost lépe, jelikož nejsem žádný linkový expert :) Každopádně komu ten tvar nevadí, bude s linkami podle mě naprosto spokojený, protože splňuje vše, co by výborné linky splňovat měly :) 

Cena není až tak vysoká, jako u řasenky a má být okolo 274,- Kč.

Máte nějaký z produktů vyzkoušený? Popř. láká vás některý z nich vyzkoušet? :) 

4 komentáře:

  1. Ta řasenka vypadá fakt zajímavě hlavně její kartáček :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, taky mě hned zaujal, ale popravdě jsem si nemyslela, že mi bude tak vyhovovat :)

      Vymazat
  2. Ja som spočiatku na Max Factor maximálne kašľala, no od kamarátky som dostala penový make-up a tak som sa o túto značku začala viac zaujímať :) Priznám sa, táto riasenka ma fakt zaujala! :) Keď mi dôjdu moje, určite po nej siahnem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem MF taky dřív obcházela obloukem, protože pro mě, jako pro studentku, to byla v té době dražší značka, na kterou jsem neměla. Pak jsem si koupila v nějakých slevách první produkt a začala zjišťovat, že některé produkty za ty ceny opravdu stojí :)

      Vymazat