čtvrtek 9. března 2017

Řasenka Max Factor 2000 Calorie Curl Addict

Ahoj,

nedávno jsem tu psala recenzi na řasenku od Max Factor a máme tu další, tentokrát se jedná o sestru legendární řasenky 2000 Calorie. Jak už název řasenky napovídá, slibuje řasy perfektně natočené i bez kleštiček na řasy. Já tedy ani tak kleštičky nepoužívám, takže zrovna toto asi neohodnotím.

Každopádně oceňuji balení řasenky, které se mi moc líbí, jelikož není přeplácané, je jednoduché a působí na mě sexy dojmem.


Kartáček řasenky je opět něčím výjimečný a tentokrát nejen svým tvarem, ale i velikostí, je opět trošku větší, než bych čekala a potřebovala a i když nemám malé oči, tak s ním mám trošku problém... no spíš větší. 


Poprvé, když jsem řasenku vyzkoušela, tak jsem ji málem hned hodila do koše, s řasami mi nic neudělala, spíš je jen popatlala a vypadalo to strašně. Jenže já všem produktům dávám více šancí a proto, když jsem ji zkoušela podruhé a trošku víc na ni přitlačila, aby se mi řasy hezky dostaly mezi štětinky, vykouzlila jsem si opravdu hezké řasy, ALEE!!! s tím problémem, že jsem měla víčko celé popatlané, jak jsem na ni tlačila... no prostě nic, co bych chtěla dělat každý den. Když jsem to zkoušela, jak jsem chtěla, vždycky jsem si řasy namalovala pouze tímto způsobem. Takže, když si pak víčko čistíte od té tuny černé barvy, co se vám obtiskla od řas, tak si ty řasy slepíte a už nerozlepíte a vypadá to fakt strašně :(



Takže já jsem si s touto řasenkou nesedla a vůbec nevím, zda si s ní někdo na 100% sedne :( Bohužel...

Cena: 319,- Kč a myslím, že jsem ji teď viděla za zaváděcí cenu 199,- Kč.

Každopádně, pokud jste ji některá vyzkoušela, pisněte mi své dojmy, jsem opravdu zvědavá :)

6 komentářů:

  1. Já už vyzkoušela hromady řasenek, ale pokaždé se vždycky vrátím k těm od Maybelline - vyhovují mi ze všech nejvíc. Nebo i Kiko má dobré kousky, ale je dost na nic, že u nás nejkou žádné KIKO prodejny:(
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám to stejně :) ale minulá novinka - zlatá False Lash Epic od MF mi vyhovovala, jen mi nevyhovuje její cena a proto se k Maybelline taky stále vracím...

      Vymazat
  2. No já od jiných značek nezkoušela cp jsem zkoušela je maximálně Miss Sporty a moje oblíbená se stala od Yves Rocher a ted mám druhou moji oblíbenou a tím se stala Bourjois :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miss Sporty má taky super řasenky, hlavně mi vždycky vyhovovala ta růžová, křiklavě zelená a žlutá :) Musím je zase někdy prubnout :)

      Vymazat
  3. Nejraději mám obyčejné kartáčky. Nechápu proč mají všichni teď náladu experimentovat a vychází řasenky s velkými nebo šílenými kartáčky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já miluji zahnuté, ale silikonové, přijde mi, že mi udělají ty řasy opravdu nejhezčí :)

      Vymazat