středa 2. srpna 2017

Lak na nehty Collistar odstín č. 549

Ahoj,

dnes to bude velmi krátké, ale o tohle jsem se s vámi musela podělit :) Z eshopu Douglas jsem si objednala nějaké věci a mezi nimi i lak na nehty od značky Collistar, je to můj první ve sbírce od této značky, takže hned, jak zásilka dorazila, začla jsem lakovat :) 

Vybrala jsem si odstín č. 549 nejen proto, že byl v akci za 99,- Kč, ale hlavně proto, že podle fotky to byla přesně letní barva, kterou jsem potřebovala! Teď jsem stále lakovala "korálovkama" a hledala jsem něco víc do růžova :)

Balení laku je naprosto luxusní, s víčkem se taky manipuluje dobře a štěteček je užší, ale aspoň je preciznější.

Stačí dvě vrstvy, vůbec neflekatí a kryje naprosto perfektně! No a ta barva??? Ta prostě nemá chybu!!!

Jediná nevýhoda je oficiální cena :( 239,- Kč za 6 ml!







7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. taky jsem se do ní zamilovala na první pohled :)

      Vymazat
  2. Je to nádherný odstín, ale ta cena je teda moc! :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo, ale kdyby byl stále za tu akční, tak je to pecka :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. že? Naprosto jsem se do něj zamilovala a naví je to držák :) stále je bez jediné známky poškození :)

      Vymazat
  4. Já mám dobré zkušenosti s laky na nehty od Oriflame, jen 49,-
    Najdete na www.kosmetika-registrace.cz

    OdpovědětVymazat