pondělí 21. srpna 2017

Novinky Max Factor Colour Elixir Honey Lacquer a Bronzer

Ahoj,

Max Factor si na léto připravil hned dvě novinky. Vysoce pigmentované laky na rty a bronzery. Dvě věci, bez kterých si letní líčení neumím představit, takže výběr letních novinek hodnotím na jedničku s hvězdičkou :)

Nejprve tedy začnu laky na rty. Většinou dávám spíše přednost rtěnkám, protože lesky a laky na rty  nejsou většinou tak pigmentované, jak bych chtěla a samozřejmě nemají takovou výdrž, ale když jsem uviděla ten luxusní obal, tak jsem je hned musela vyzkoušet. 


Max Factor mi poslal dva odstíny. Jeden nude, s nečekaným názvem Honey Nude :-D a jeden výrazný - Blooming Berry. Oba odstíny jsou opravdu vysoce pigmentované, lesklé, krásně krémové, a "nelepivé". Tu poslední vlastnost oceňuji asi nejvíce, protože většina laků a lesků na rty divně lepí a jsou mi na rtech nepříjemné. Samozřejmě jsou to laky na rty, takže nevydrží na rtech celý den, ale výdrž je podle mě solidní. Především za ten efekt to podle mě stojí :)

Jsou k dostání v pěti odstínech za doporučenou cenu 249,- Kč.








Druhou novinkou je bronzer, který mě potěšil asi ještě víc jako laky na rty, i když produkty na rty naprosto zbožňuji. Už je to nějaký ten pátek, co přišel Max Factor se zapečenými tvářenkami, které jsem si naprosto oblíbila a používám je dodnes a když jsem uviděla bronzer, doufala jsem, že bude stejně tak dobrý jako tvářenky. Už v úvodu musím říct, že je naprosto skvělý a splnil má očekávání :) Je dostupný ve dvou odstínech a mně byl poslán odstín 05 light gold. Tento odstín mi naprosto padl a vypadá, že je pro můj tón pleti jako stvořený. Líbí se mi, jak se lehce aplikuje, neflekatí a vytváří naprosto přirozený efekt. Neobsahuje žádné velké třpytky, za což jsem nesmírně ráda, ale hází opravdu lehounké odlesky.

Doporučená cena: 329,- Kč




Už na Instagramu jste mohli vidět fotku líčení s těmito novinkami (sice foceno mobilem, ale pro představu si myslím, že to stačí :) ).


Tentokrát jsem z novinek naprosto nadšená a bronzer momentálně používám na každodenní líčení. Co na novinky říkáte? 

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. jojo, je boží :) po dlouhé době bronzer, který mi naprosto sedl!

      Vymazat
  2. Teda ta první barva vypadá na rtech super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Paci sa mi bronzer. Uz som ho na niektorom blogu videla a rozmyslam o kupe. Licenky maju skvele, takze myslim ze i bronzer bude dobry.

    OdpovědětVymazat
  4. Bronzer vypadá naprosto dokonale! :) Ten druhý stín lesku nevypadá špatně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, novinky se tentokrát povedly na výbornou :)

      Vymazat