středa 16. května 2018

Letní vůně s.Oliver Feels Like Summer 2018 + giveaway

Astronomické léto ještě nezačalo, ale už nějakou dobu jsou venku letní teploty a to si žádá i novou letní vůni :) Už na Instagramu jsem vám ukazovala, že momentálně používám květnovou novinku od značky s. Oliver - vůni Feels Like Summer!


Většinou si podle složení vůni neumím představit, ale tady je to myslím jednoznačné. Svěží, květinovo ovocná, prostě letní :)



Navíc ten námořnický design balení? Podle mě je naprosto dokonalý :)



Jediné mínus je výdrž,  ale jelikož se jedná pouze o toaletní vodu, tak se s tím musí počítat a přes den se párkrát přestříknout. Balení je ale hezky skladné, takže není problém si ho přihodit do kabelky :)

Velikost: 30 ml

Vůni můžete zakoupit v sítích drogerií Rossmann a dm :)

GIVEAWAY
Ale pokud si ji nechcete kupovat, zkuste štěstí v soutěži, kterou jsme si pro vás připravili.
Zde na blogu soutěžíte o jedno balení toaletní vody a na Instagramu o druhé, takže hned dvojitá šance na výhru :)

Co musíte splnit? Jedinou podmínku a to je sledování blogu přes GFC!
Do komentáře pak napište, jakou letní vůni milujete a připojte emailový kontakt na vás :)

Soutěžíme od dnešního dne do konce května, tedy do 31. 5. 2018 a poté v nejbližších dnech vyhlásím vítěze zde i na Instagramu.

HODNĚ ŠTĚSTÍ!


19 komentářů:

  1. GFC Miška
    Já většinou mám ráda jemné, ovocné a květinové vůně. Ale nebráním se ničemu, když to pěkně voní, tak proč ne :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: Peťuška
    v lete mám rada svieže vône, ovocné... citrusové sú asi top... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Denisa Břízová
    Ja jsem se zamilovala do vůně Black Opium, takže jí budu používat i letos v létě :D :) Jinak mám ráda vůni růže a citrusů :)
    denisabrizova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Veronika Pospíchalová
    Mám ráda něco jemnějšího ale co vydrží, spíš sladší vůně.
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Gfc eva richterová ervulenka@seznam.cz
    Kvetinovou vůni

    OdpovědětVymazat
  6. V létě zbožňuju vůni jahod a lesních hub. :)

    zejzen@gmail.com
    GFC: Mem

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    moje oblíbená letní vůně je šeřík od Yves Rocher. Sleduji tě jako Hanka Blažková a můj email je hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Lenka Novotná
    Miluji svěží vůně, hlavně citrusové : )
    Mail: LeninN69@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Na léto mám moc ráda svěží a lehké vůně - nejsem moc na sladké ale květinová je skvělá! A miluji grapefruit :)
    GFC: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Můj momentální favorit je Carolina Herrera a vůně Good Girl. Z lehčích vůní mám ráda BVLGari Jasmin Noir...
    GFC: katubaa@gmail.com
    kontakt: katuba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj, sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz
    Já mám na léto ráda sladné ovocné vůně, vždy zkusím nějakou novou :-).

    OdpovědětVymazat
  12. GFC Mirka Škampová
    Davidoff Cool Water Woman
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. GFC Lenca
    Mám ráda ovocné a kvetinove. Momentálně Versace Bright Crystal
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Po celý rok používám většinou parfém Little Black Dress ale jako přímo vůni přírody na jaře a v létě miluji posekanou trávu a rozkvětlé květy květin a stromů ♥

    GFC te_ssicorn
    terkaturynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Karolína Brázdilová
    V létě používám svěží citrusové vůně, ničemu se nebráním. karolinabrazdilova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Před 4 lety mě naprosto uchvátila toaletní voda Moment Le Bonheur L'eau od Yves Rocher s vůní sladkého jablka, růže stolisté a základem cedrového dřeva. Pro jarní i letní období jako stvořená...

    GFC: Petra Kupková
    PetraKupkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. GFC : Petga Fektus
    Toho roku som objavila quelques notes d'amour od Yves Rocher a zatiaľ mi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: ZdeňkaM
    V létě mám ráda ovocno květinové vůně, např. DKNY - be delicious. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat