středa 29. ledna 2014

Nákup v eshopu Yves Rocher

Po prosincovém vydání Ladyboxu jsem se rozhodla, že si lednový neobjednám a udělala jsem dobře.
Z lednového Ladyboxu bych téměř nic nevyužila. Místo toho jsem se rozhodla si znovu objednat 
z internetového obchodu Yves Rocher, jelikož v lednu měli velké slevy. Udělala jsem dobře. Nejen, že jsem výhodně nakoupila výrobky, které jsem zrovna potřebovala, ale dostala jsem i dárky k nákupu navíc, které mě opravdu potěšily.


Nejprve začnu výrobky, které jsem kupovala jako dárek.

Jelikož bude mít mamka za 14 dní narozeniny a potřebovala jsem ještě nějakou drobnost k hlavnímu dárku, tak jsem si řekla, že jí ještě přikoupím sprchový gel, který právě používám taky a nádherně voní. Je to sprchový gel z řady Jardins du Monde, vůně Makadámie z Guatemaly. Stačí použít malé množství a hezky se rozpění, navíc provoní celou koupelnu.



Další dárek je pro mou kamarádku, která zbožňuje řadu Hydra Végétal. Vím, že používá krém z této řady na den a noc, tudíž to byla jasná volba.



Já ho vyzkoušený nemám, takže nemůžu soudit, ale právě proto, že tuto řadu tolik chválí, tak jsem si pro sebe objednala Hydratační odličovací mléko Hydra Végétal. Právě jsem dopotřebovala stávající odličovač od Vichy, tak se těším, jak vyzkouším tento.



Teď už tedy k dárkům k nákupu ZDARMA. 

K nákupu nad 250,- Kč jsem si mohla vybrat ze třech variant dárků ZDARMA a jelikož miluji překvapení, tak jsem si do košíku přidala překvapení v hodnotě 580,- Kč. Překvapením bylo tělové mléko So Elixir.


Hned jsem ho večer po osprchování vyzkoušela a voní fakt úžasně. Vím, že bych si ho určitě sama nevybrala, ale o to jsem raději, že mě takhle mile překvapilo. Jediné, co bych mu vytkla, je balení. Je moc tvrdé, tudíž se špatně "vymačkává" obsah.



Ten den, kdy jsem objednávala, byla možnost navíc po přidání kódu získat další dárek jako překvapení. Tím hodnotným dárkem byla Hydratační pleťová voda Hydra Végétal.


S nákupem v internetovém obchodu Yves Rocher jsem nadmíru spokojená a už vím, že to opět nebyl můj poslední nákup.


2 komentáře:

  1. Ty výrobky od Yves Rocher vypadají dobře, jestli zaznamenáš zase nějakou akci na jejich stránkách, tak by si mohla dát vědět na svým FB profilu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. každý měsíc mají výrobky k nákupu, dřív to bylo nad 250,- a nad 899,-, ale tenhle měsíc je to nad 499,- a nad 899,- a občas chodí newslettery na email s kódem a s tím získáš nějakou další výhodu :) určitě když bude něco zajímavého, dám na Facebooku vědět :)

      Vymazat