středa 23. července 2014

Voděodolná řasenka Essence Get BIG Lashes

Ahoj dámy,

dnes jsem si pro vás připravila článek o voděodolné řasence od Essence. Četla jsem na ni samou chválu, tak jsem se rozhodla, že za ty peníze (65,- Kč) ji musím na dovolené vyzkoušet. Mám své přírodní řasy uplně světlounké, takže jsem ráda, když si k vodě můžu řasenku dát. Bez ní totiž vypadám jak nemocná :-D 

Nejprve k balení řasenky. Balení se mi moc líbí, je jednoduché, není přeplácané a je jasně vidět, jaký účel má řasenka splňovat. Navíc je modré, tudíž mezi mými ostatními řasenkami rychle najdu onu voděodolnou.



Řasenka nemá silikonový kartáček, má uplně klasický a navíc je opravdu mega. Mně se s ním pracuje moc hezky, řasy oddělí, zvýrazní a dodá lehce objem. Co víc si k vodě přát :) Řasenku extra nevrstvím, ale zkoušela jsem to na večer a vůbec neslepovala a dělala opravdu pěkné řasy.


No a teď k efektu voděodolnosti... Řasence jsem dávala na dovolené opravdu hodně zabrat, jelikož když se potápím a následně vynořím, tak si vždycky asi tisíckrát promnu oči než je otevřu :-D Klasické potápění bez mnutí očí řasenka zvládá naprosto skvěle, to moje mnutí ale zvládla také vcelku dobře, vždy jsem měla pod spodními řasami jen lehký světle černý pruh a řasy po vysušení opět krásně oddělené.

Pro představu přikládám pár vodních foteček... no jo, jsem Ryba, tak se není čemu divit :-D


A odličování? S sebou jsem si vzala dvoufázový oční odličovač Ziaja a nebyl žádný problém :) řasenka šla krásně dolů ...


Za mě tedy naprostá jednička :) a příští léto si ji určitě zase koupím ...

A co vy? Máte některá zkušenost s touto řasenkou, popř. jaká voděodolná je vaše nejoblíbenější?

1 komentář:

  1. Tak právě tohle byla moje první od Essence a hrozně mě zklamala. Asi proto, že jsem před tím pár let používala voděodolnou Maybelline a ta byla prostě dokonalá. Tato od Essence se mi zdála dobrá asi tak 1-2 týdny. Pak už byla docela vyschlá, začala se mi i drolit z řas během dne. Po 4 týdnech byla na vyhození. Kartáček měla pěkný, to ano. Od té doby jsem právě na řasenky Essence zanevřela, až do tohoto týdne, kdy jsem si po letech 2 koupila :D Tak jsem na ně moc zvědavá.

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat