pátek 1. srpna 2014

Kosmetika MUA - 1. část

Konečně mi počasí trošku dovolilo nafotit pro vás fotky kosmetiky, proto dnes přináším článek o kosmetice MUA, kterou jsem si nedávno, díky jejich 50% akci, pořídila :)

Koupila jsem si celkem 8 věcí - řasenku, rtěnku, dvě tvářenky, make-up, štětec na oční stíny, lak na nehty a mono stíny. Samozřejmě jsem chtěla objednat především paletky stínů, ale díky slevám byly ihned vyprodané, tak někdy příště :)

Řasenku jsem darovala mamce, jelikož jí vyhovovala. Na mě měla příliš malý kartáček a to na fotce produktu na webovkách nebylo vidět. Moji fotečku teda bohužel nemám, tak pro představu přidávám alespoň oficiální foto z eshopu.

(Zdroj: www.makeupacademy.cz)


Dalším produktem je rtěnka v odstínu č. 5. Rtěnka mě naprosto zklamala :( Čekala jsem krásnou barvičku do růžova, která je na fotce na eshopu a přišla sice správně, je to objednaný odstín č. 5, ale barva naprosto neodpovídá, můžete posoudit sami.

(Zdroj: www.makeupacademy.cz)

A moje reálné foto ...



Jak vidíte, tak barvička vůbec neodpovídá, je naprosto jiná než na fotce. Ani by mi nevadila, ale po nanesení jsou to opravdu jen třpytky s troškou světle růžové barvy.

Produkt, který mě naopak velmi mile překvapil, je lak na nehty v nádherném odstínu Cherry Blossom. Barvička tentokrát krásně odpovídala. Lak kryje ve dvou vrstvách a vydrží cca 5 dní než se začne odírat. Odlakovat jde taky skvěle, takže nemám žádnou výhradu :) a určitě to není můj poslední lak MUA.


Dále tu mám dvě tvářenky. Zatím jsem vyzkoušela teda pouze odstín č. 2 (omlouvám se, že na fotce je ještě v ochranném obalu, ale dnes se mi vybil foťák, než jsem ji stihla vyfotit :-D ). Tvářenka taky mile překvapila. Je skvěle pigmentovaná a stačí jí nanést opravdu maličko. Koupila jsem ji za neskutečných 22,- Kč a i za běžnou cenu 44,- Kč je cena nízká.


Až vyzkouším zbývající produkty, tak zveřejním druhou část mých postřehů :)

A co vy? Máte zkušenosti s těmito produkty od značky MUA? Popř. které máte či naopak nemáte rády vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat