středa 1. října 2014

Už NIKDY víc! Barva na vlasy Wellaton

Jak už název článku napovídá, dneska tu mám jeden naprostej propadák. Už delší dobu se snažím přejít z černé na hnědou, kadeřnice mi vlásky pomalu zesvětluje, aby to pro ně nebyl takovej šok. Jenže teď už mám vlasy zase trošku odrostlé a ke kadeřnici se nedostanu a na víkend potřebuji mít vlasy sjednocené. No tak šahám pro barvu od Welly - Wellaton v odstínu tmavý kaštan, kterou jsem si koupila do zásoby. To jsem ale neměla dělat, nebo spíš... neměla jsem ji ani kupovat! 

Když jsem se barvila na černo, tak se mi pěnové barvy osvědčily (od Loreál a od Schwarzkopf). No ale barva od Welly je naprosto příšerná! 



Všecky lahvičky po vybalení z krabičky působily strašně hezky, tak jsem si řekla, že to bude další oblíbenec spolu s barvami Sublime Mousse a Perfect Mousse, no ale první nadšení ihned opadlo. Smíchala jsem barvu s vývojovou emulzí a podle návodu, zamíchala a nechala odstát. První, co mě zarazilo bylo, že pumpička vlastně není vůbec pumpička a musí se mačkat na lahvičku, aby se pěna vytlačila... takže lahvička byla hned špinavá a kluzká. No dobrý, to by nevadilo, ale to, že se vůbec pěna nechtěla vytvořit, tak to už problém byl. Pumpovala jsem tak dlouho, než se vytvořilo něco, co asi podle výrobce má být pěna (viz. foto). Barva pěny byla taky příšerná, ale to tak většinou bývá, že to klame. No a další hrůza byla "vůně" barvy. Myslela jsem, že se udusím, jak byla příšerně silná a smrdutá :( 


Koupelna byla nakonec celá špinavá a upatlaná a já měla vlasy jakš takš nabarvené. Jelikož je dneska už tma, tak neposoudím výsledek uplně na 100%, ale vypadá to, že do hněda to je. Sice tmavší, než jsem čekala, ale na tu hrůzu s barvením to jakš takš jde. Každopádně vůbec nedoporučuji!!!

Máte zkušenost s touto barvou na vlasy, popř. jinými pěnovými? :)

4 komentáře:

  1. S touto barvou zkušenost nemám, nebarvím se, ale dřív jsem si dělala přeliv Loreal Casting Creme Gloss a ten byl fajn :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se máš, že se nebarvíš... mě už to štve... chtěla jsem na hnědo, ale jelikož ta barva neodpovídala, tak jsem opět na černo :-/

      Vymazat
  2. Já jsem tuto ani žádné jiné barvicí pěny nezkoušela, ale vypadá takhle hrozně :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ani mi nemluv :-/ ostatní jsou v pohodě... až teda na tu od Palette v tom kelímku, ta je taky příšerná... a mimochodem vlasy jsou opět černý :-/ ani trošku to hnědý není

      Vymazat