neděle 1. února 2015

Fotočlánek - přehlídka svatebních šatů

Ahoj :)

dnes tu pro Vás mám úplně jiný typ článků, než jste zvyklí :) Dlouho jsem váhala, jestli ho mám sepsat, jestli Vás bude vůbec zajímat, ale říkala jsem si, že taková vsuvka by mohla být fajn :) Určitě budu ráda i za všechny ohlasy, abych věděla, jestli podobné typy článků zveřejňovat ....

Moje kamarádka Nikola Melicharová z Vysočiny má netradiční koníček. Sbírá historické svatební šaty a nejen to... ve své sbírce má i dobové svatební oznámení, fotografie, boty, rukavičky a mnohé další. Momentálně šaty vystavuje, půjčuje a pořádá přehlídky. No a kvůli jedné takové přehlídce oslovila i mě. Přehlídka se konala v rámci plesu v nááádherném zámku Valeč, jako takové půlnoční překvapení. Předváděly jsme celkem 8 modelů a především ty novodobější. Momentálně Nikča připravuje přehlídku na 28. 2. ve sport hotelu Hrotovice, kde budeme předvádět jednak ty úplně nejstarší šaty, které má ve své sbírce a jednak i tyto novější modely. 





Přehlídka i následné focení probíhalo v naprosto úžasné a přátelské atmosféře. Bylo skvělé pozorovat výrazy lidí, když 8 nevěst procházelo zámkem a nikdo netušil, co se bude dít :) Následně přehlídka sklidila obrovský úspěch a jsem za to moc ráda, jelikož si s tím Nikča dala opravdu velkou práci a nic nenechala náhodě :)




No a předposlední fotečka s detajlem šatů, které jsem předváděla. Mimochodem mi padly tak, jak kdyby byly na mě ušité :) Mám úplně jiný vkus na svatební šaty a přesto jsem se v nich cítila moc hezky:)


Stále tu zmiňuji onu záhadnou sběratelku Nikču, tak tady ji máte :) Fotečku jsem si vypůjčila z jejího kalendáře a samozřejmě ji můžete vidět i na předešlých společných fotkách (většinou uprostřed) :)


Doufám, že se Vám článek líbil a budu ráda za zpětnou vazbu :) popř. mi napište, co říkáte na takovýto koníček :)

9 komentářů:

  1. Naprosto boží šaty! tenhle koníček by se mi moc líbil. Ráda se koukám na wedding magazines :)
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to nádhernej koníček :) jen strašně časově náročnej a hlavně to skladování šatů... Nikča jich má přes 120 :-D

      Vymazat
  2. Článek se mi líbil Klári :) Je to skvělej koníček, moc Vám to všem sluší :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotečky! Moc Ti to slušelo. :-)
    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat