středa 17. února 2016

Blogger Event SpaRitual aneb jak se správně starat o své nehty

Ahoj :)

dnes pro vás nemám žádnou recenzi, ale spíš takové popovídání zážitků a předání informací z blogerské akce značky SpaRitual, která se konala v sobotu 13. 2. v Praze na Barrandově v jejich nově otevřeném Showroomu na ulici Geologická 2a. Showroom můžete navštívit i vy každé pondělí od 8:30 do 14:30. Můžete přijít očíhnout spousty nádherných laků, péče o nehty, péče o tělo, nové lesky na rty, prostě celý sortiment SpaRitual a rovnou si i něco odnést, nebo si zde můžete objednávku z jejich eshopu jen vyzvednout, každopádně doporučuji všem, které jste stejné maniačky do barviček jako já, sem rozhodně zaskočit, stojí to za to! :)




 Nejprve bych vám chtěla ve zkratce představit značku SpaRitual :) 

Tato značka byla založena snachou pana Jeffa Pinka, který stojí za zrodem francouzské manikúry a je zakladatelem značky Orly. Značka SpaRitual má jinou filozofii než Orly. Jak už název napovídá, SpaRitual je spíše zaměřená na salony, hotely a prostě místa, kam se člověk chodí zrelaxovat. Její slogan zní: "Slow Beauty for a Fast World".

SpaRitual je veganská značka, která nepoužívá petrochemii, parabeny, umělá barviva a parfémy. Laky jsou 5-free, tzn. neobsahují 5 nebezpečných složek: dibutylftalát, toluen, formaldehyd, formaldehydovou pryskyřici a kafr. Navíc lahvička je vyrobena z 50% z recyklovatelného skla.

Zaujala mě i taková věc, že tvar a uzávěr lahvičky byl vymyšlen návrhářem značky Ferrari. Vymyslel ho tak, aby krásně padl do ruky a dobře se s ním pracovalo. Navíc je pogumovaný, takže při lakování vůbec neklouže a navíc se lépe otvírá :)



Na akci jsem byla pozvaná spolu s dalšími 9 blogerkami. Ani jednu jsem do té doby neznala osobně, pouze jsem blogy většiny z nich četla a mile mě překvapilo, jak jsou všechny strašně fajn i ve skutečnosti! Navíc jsou moc šikovné! Oproti mě až moc :-D do soboty jsem si totiž myslela, že zrovna nehty jsou vcelku moje parketa ... no ale o tom až později :)

Nejprve jsme se tedy všechny přivítaly a seznámily, poté následovalo menší občerstvení a po něm nás sympatická paní Veronika Mořkovská z rodinné firmy zastupující SpaRitual v ČR a SR, zasvětila do filozofie značky, poté následovala ukázka správné manikúry, dále nám paní Veronika spolu s jejím tatínkem vysvětlila nejčastější chyby, které většina z nás při manikúře děláme a pak už následoval oběd.






Po obědě jsme měly nachystané na svých místech pomůcky pro manikúru a mohly jsme naše poznatky aplikovat do praxe :) To byla asi největší sranda a říkám sranda, protože vedle těch zkušených manikérek jsem si připadala opravdu jako naprostý začátečník :-D


Popravdě jsem si vůbec nemohla vybrat z té široké škály nádherných barev laků a ve finále jsem se rozhodovala mezi touto krásnou výraznou růžovou, která nakonec vyhrála a třpytivou růžovou, kterou si nakonec vybrala Monča a strašně jí sedla :) (fotka níže)


Výsledek mého snažení :)


A teď už se kochejte tou nádherou :)






Moc děkuji za pozvání paní Veronice a Lence z blogu www.mikrosvetbyellen.com. Setkání bylo nejen velmi příjemné a milé, ale dozvěděla jsem se hodně nových věcí, na které si dát při manikúře pozor. Všem těmto poznatkům bych chtěla věnovat samostatný článek, jelikož těch poznatků je opravdu hodně a myslím si, že kdybych to zakomponovala do tohoto článku, tak by všechny v půlce přestal bavit a to nechci :)

Takže se už moc těším na pokračování tohoto článku :)

4 komentáře: