sobota 5. listopadu 2016

Jak se sbalit na 17 dní do příručního zavazadla

Krásný večer,

prvně jsem měla v plánu natočit video, ale byly takové fofry, že jsem ráda, že jsem to vůbec nafotila :-D 

Zítra vyrážíme na dovolenou, ale jinou, než jsme byli zvyklí. Nejedeme totiž klasicky do resortu na jedno místo, ale procestujeme toho mnohem víc :) Určitě sledujte můj INSTAGRAM ...Vždy jsem jásala, když letecká společnost, se kterou jsme letěli, měla povolený váhový limit odbaveného zavazadla 20 kg :-D Tentokrát bych mohla jásat úplně nejvíc ze všech dovolených, protože naše letecká společnost povoluje 2x 23 kg na odbavené zavazadlo a 10 kg na příruční... ALE :-D největší fór je v tom, že my toho nevyužijeme a budeme cestovat jen s batůžkem s limitem do 7 kg kvůli vnitrostátním letům a hlavně kvůli našemu pohodlí při přejezdech a přeletech. 

Rodina i kamarádi se mi smáli, že zrovna já se nemůžu do batohu sbalit a popravdě i já jsem se toho prvně bála, ale po dnešním balením už vím, že je to vlastně úplně v pohodě (uvidíme, co budu říkat, až se vrátíme :-D) 

Chtěla jsem se tedy s vámi podělit, co vše si balím, jelikož by to mohla být inspirace pro mnohé z vás, kteří zvolíte podobný typ cestování jako my.






Výčet toho, co jsem si balila :)
  • 6x top 
  • 2x triko s krátkým rukávem
  • 4x šaty
  • 4x plavky
  • 3x šortky
  • spodní prádlo
  • pyžamo
  • boty (1x boty do vody, 1x sandálky)
  • dioptrické brýle
  • sluneční brýle
  • ručník
  • hřeben
  • fén
  • dekorativka (řasenka, pudr, korektor... opravdu pouze to nejnutnější)
  • pečující kosmetika (šampon, kondicionér, krém na obličej, olej na vlasy, olejíček na obličej, antibakteriální gel, pasta na zuby, mýdlo na praní, čočky, roztok, kapky do očí ...)
  • nabíječka na mobil, powerbanka, sluchátka
  • batoh na šňůrkách
  • léky
  • doklady
  • peníze
Opalovací krémy, repelenty a podobné věci si budeme kupovat až na místě :)

Nakonec jsem zjistila, že se do limitu 7 kg naprosto v pohodě vejdu a že vlastně vždycky beru tolik věcí úplně zbytečně :)

O našem tripu určitě plánuji video nebo článek.

Mějte se krásně a 22. 11. AHOJ!!!

6 komentářů:

  1. Už se těším na článek z cestování :) A sbalila ses skvěle, myslím, že máš hodně věcí a krásně ses teda do 7 kg vlezla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Veru :)
      článek určitě bude co nejdříve, ale stále ještě vstřebávám zážitky, vrátili jsme se teprve včera, každopádně jsem z naší party měla nakonec nejmenší batoh a to si ze mě dělali srandu, že nemám šanci se sbalit :-D

      Vymazat
  2. ja sa velmi teším na článok, nakolko zbožnujem taketo travel posty, musela to byť aj výzva sa zbaliť do takéhoto limitu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, pro mě to byla neskutečná výzva a už teď můžu říct, že bych už necestovala jinak, zbytečné brát kufr :)

      Vymazat
  3. Spomínam si ako som sa kedysi na víkendovú chatovačku balila tak ako ty teraz :D Strašnéééé so mnou :D Tento článok určite využijem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já taky :-D proto jsem si myslela, že nemám šanci a i kamarádi si ze mě dělali srandy, ale nakonec úplně vklidu :)

      Vymazat