pátek 9. prosince 2016

Moje nezbytnosti od Urban Decay

Krásný páteční večer,

v minulém článku jsem Vám psala o mém nákupu na Black Friday a dnes Vám chci napsat o mém nákupu na dny Marianne. Vím, že je to už hafo dlouho, ale tím, jak jsem byla na dovolené, tak jsem na to jaksi zapomněla a byla by škoda nic nesepsat o těchto mých nových miláčcích, které jsem díky dnům Marianne konečně vyzkoušela. 

Na dny Marianne měl e-shop urbandecay.cz akci -20% na celý nákup a k tomu nějaké ty vzorečky. Už hodně dlouho jsem chtěla vyzkoušet podkladovou bázi Pore Perfecting Completion Primer Potion  a fixační sprej De-Slick a proto moje objednávka byla jasná. Fixační sprej jsem si vzala v cestovním balení a bázi klasicky v plném, tam ani jiná možnost nebyla :)



Báze pod make-up Pore Perfecting 
Oficiální popis výrobce: "redukuje póry, sjednocuje pleť a dodává jí sametový vzhled".
Popravdě právě tento popis mě na bázi nalákal :) Jelikož mám mastnou pleť, musím použít i dobrý podklad, aby mi make-up na pleti hezky držel a hlavně vydržel. Navíc mám hodně rozšířené póry a když chcete mít hezkou pleť, tak samozřejmě chcete, aby ty póry byly co nejméně viditelné. Báze pleť krásně sjednotí a dodá opravdu sametový vzhled, jak slibuje. Póry trošku redukuje, ale není to nic přehnaného. Každopádně efekt vidím a o to mi šlo :) Navíc v kombinaci s Revlon Colorstay make-upem pleť vypadá opravdu moc hezky, make-up nesjíždí, neroztéká se, prostě k pleti nádherně přilne. Pro mě je to jednoznačně jedna z nejlepších bází, kterou jsem vyzkoušela.

Cena: 840,- Kč / 28 ml




Fixační sprej De-Slick
Fixační sprej, který je určený přímo na mastnou pleť, má zmatňovat pleť a prodlužovat výdrž make-upu. Co dodat, obojí naprosto skvěle splňuje, jsem z něj naprosto nadšená a samozřejmě potřebuji velké balení :-D

Mojí denní rutinou se stala kombinace podkladové báze pore perfecting od UD, make-upu Revlonu Colorstay v odstínu 150 buff, transparentního sypkého pudru od Mary Kay nebo od Dermacol a tohoto fixačního spreje od Urban Decay :)

Cena: 380,- Kč / 30 ml



Omlouvám se za fotky, jednak byla tma, takže je to focené při umělém světle a navíc jsou produkty už téměř dva měsíce používané, ale prostě nešlo o nich nenapsat :)

Máte zkušenost s některým z produktů, popř. máte v plánu vyzkoušet? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat