pondělí 13. března 2017

Laky na nehty Mavala Delicate Collection

Ahoj,

pokud mě sledujete na Instagramu, tak víte, že za poslední dobu mi nejvíce udělal radost balíček s novou kolekcí laků na nehty od Mavaly. Dnešní článek tedy nemůže být o ničem jiném, než o této jarní kolekci.

Jedná se o kolekci, která je inspirovaná jarem a rozkvetlými orchideji. Všechny laky jsou vyladěné do jemných růžových tónů, slonovinově béžové a pískové barvičky. 







Jak můžete vidět na fotkách, barvy jsou to prostě kouzelné!!! Naprosto vystihují moji jarní náladu :) 
Zatím jsem vyzkoušela na nehtech pouze tři odstíny a to: 
Vitality, na kterou jsem byla nejvíce zvědavá. Je to taková světle fialková s kapkou šedé. 
Musela jsem jí dát tři vrstvy, protože ve dvou ještě úplně nekryla. Tři vrstvy jsou ideální, lak krásně zasychá, takže není problém navrstvit. 


 

Dokonce jsem zjistila, že mi barvička ladí s kabelkou :-D
 

Violette - krásná pastelová světle růžová barvička.
Rose Dust - nádherná tmavě písková barva.



Postupně vyzkouším a nafotím všechny odstíny a určitě je budete mít na Instagramu nebo na Facebooku i s popiskem, jak mi vyhovují.

U mě je těžké hodnotit výdrž, protože mně všeobecně laky na nehty vydrží hodně dlouho, nemám problém je nosit týden, i 10 dní. Je to ale i tím, že si nedávám vždycky jen barevný lak na nehty, ale nikdy se neobejdu bez báze pod lak a také vrchního top coatu. Poslední dobou lakuju stále jen Mavalou, proto používám i bázi a top coat od této značky. Jak můžete vidět na fotce, mám v obou lahvičkách už méně než půlku :-D


Protective base - ochranný podkladový lak, který zabraňuje přenosu barevných pigmentů na nehty, nehty posiluje a prodlužuje výdrž barevného laku.
Cena: 344,- Kč/10 ml, já mám poloviční balení a u toho opravdu cenu nevím...

Gel Finish top coat - vytvoří na nehtech gelový povrch, takže tu barvu krásně zafixuje a zabrání oděrkám, navíc se nehty po nanesení dokonale lesknou!
cena: 356,- Kč/10 ml

Značku Mavala seženete ve Fann parfumeriích a barevné 5ml laky stojí běžně 149,- Kč/ks :)

Co na kolekci říkáte? Také jste se do ní taky zamilovaly? :)

7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. přesně :) neskutečný výběr originálních barviček!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. tak tak.. hlavně vystihují přesně tohle období :)

      Vymazat
  3. Moc laková nejsem, mám hodně špatnou kvalitu nehtů a když už, tak raději sahám po gel lacích, co se zapékají. Mám problém s výdrží...Co takhle udělat článek, kde budeš srovnávat báze a topcoaty, cos vyzkoušela? :) To by mě zajímalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem o tom přemýšlela, ale tím, jak mám poměrně kvalitní nehty, tak mi vyhovuje většina bází a top coatů, jediný, který mi nevyhovoval byl od makeup revolution... takže nevím, zda by k něčemu takový článek byl :(

      Vymazat
  4. Mne tieto laky držia najviac zo všetkých. Mám už 3 rôzne odtiene a dávajú takých dobrých 5 dní úplne bez problémov.

    OdpovědětVymazat