pondělí 3. července 2017

Jakou pečující kosmetiku si beru na cesty

Ahoj,

včera při vybalování kufru jsem si říkala, že jsem vám vlastně nikdy neukazovala, s jakou pečující kosmetikou cestuji, jak se ji snažím minimalizovat, jednoduše, co vozím ve své kosmetické taštičce :)


Tentokrát se jednalo jen o víkend (2 noci), takže té kosmetiky s sebou nemám tolik. 

Co nesmí chybět za žádných okolností, tak je deodorant. V létě používám vždycky deodoranty maximum protection, buď Dove nebo Rexonu, podle toho, který je zrovna v akci :) Na Instagramu jsem vám nedávno psala, že jsem v akci ulovila tyto od Dove.. Dále s sebou balím klasicky sprcháč, sice ve většině ubytování máte pytlíčky, nebo miniaturky gelů, ale já jsem měla poslední dobou docela problémy s pokožkou, tak si raději beru svůj. Vždycky si bereme na tyto víkendovky s manželem jeden dohromady, abychom ušetřili místo v kufru :)
Poslední věc, kterou vozím nejen na delší cesty, ale mám ji vždy v kabelce, je krém na ruce. Bez toho se opravdu neobejdu nikdy. Nesnáším pocit suchých rukou!!!


Dalšími produkty, které s sebou vždy vozím, jsou věci na odlíčení. Tentokrát mám mezi nimi veliký objev! Jsou to odličovací ubrousky od Douglasu. Vyzkoušela jsem několik značek ubrousků, ale vždy to byl průměr, možná až podprůměr, ale tyto jsou vážně peckový a navíc tohle mini balení je na cesty ideální! Oči si nikdy neodličuji ubrousky, ale mám s sebou speciální odličovač - vždy dvoufázový, jiný už nepoužívám. Tento od Loreálu můžu vřele doporučit! Na dočištění pleti vozím toto pidi balení gelu od Avéne, které bývá většinou zdarma k nějakému nákupu produktů Avéne, takže vždy, když je tato akce, tak ji využiji :)


Pleťovou kosmetiku se na krátké cesty snažím eliminovat a proto jsem si tentokrát vzala jen tyto dva přípravky, které považuji za mé svaté grály. Je jím krém na problematickou pleť od Essenté (mimochodem nezapomínejte soutěžit zde), který se dá použít i na noc i na den a potom olejíček od Manufaktury. Jak víte, tak pleťové oleje jsem si neskutečně oblíbila, protože přes noc pleť dokonale vyživí a ráno vypadá svěže a naducaně a nepotřebujete používat milion dalších přípravků :)


A už jsme skoro ve finále. Tentokrát jsem si s sebou nebrala žádné šampony, kondicionéry atd, jelikož jsme jeli až v pátek odpoledne, takže jsem si vlasy ráno umyla, druhý den byly super a v neděli jsem jen použila suchý šampon. No ale v tomto případě jsem přebrala!!! Došel mi můj pidi cestovní Batiste, tak jsem si koupila tento od Toni&Guy a šlápla jsem vedle!!! Tento suchý šampon s vlasy nedělá naprosto nic!!! A to jsem ty vlasy neměla skoro zmaštěné, potřebovaly dodat jen objem. Prostě děs, běs a ještě mi přišlo, že mi je ulízl a zmastil!!! Takže, kdybych ho nepoužila, udělala bych na 100% lépe!!!


Poslední dvě věci, které s sebou vozím kromě roztoku a brýlí, jsou kapky do očí a náhradní balení čoček :)


A s čím cestujete vy? Berete si s sebou i více nebo méně věcí než já? :)

3 komentáře:

  1. Na cesty si s sebou vždycky beru deodorant, atomizér s parfémem,, odličovač, šampon a sprcháč :) Pokud si beru suchý šampon, tak zásadně Batiste. JIným značkám už nevěřím:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě mi v té Tvé výbavičce chybí krém na obličej :) ten si nebereš? Každopádně souhlasím, Batiste je tutovka, asi nemá smysl zkoušet jiné suché šampony..

      Vymazat
  2. Ahoj, ty kapky jsem mela a nejsou spatne, ale nakonec jsem nasla lepsi, ato tyto - https://www.nejlevnejsikontaktnicocky.cz/vividrin-ectoin-10-ml/ urcite doporucuji vyzkouset.

    OdpovědětVymazat