čtvrtek 9. listopadu 2017

Šungitová péče o vlasy

Ahoj,

po dlouhé době tu mám opět něco z péče o vlasy. Když se mi naskytla možnost vyzkoušet šungitovou černou péči o vlasy, neváhala jsem ani minutu. Opět je to pro mě něco nového a proto jsem tu s mými dojmy z používání :)

Vybrala jsem si šampon pro suché a barvené vlasy, regenerační keratinovou masku a v balíčku jsem našla i antioxidační balzám.


Předpokládám, že většině z vás, stejně jako mně, šungit nic neřekne. Je to vzácná hornina, která se nachází pouze na jednom místě na světě – v Karélii na břehu Oněžského jezera v severozápadním Rusku. Díky jeho vlastnostem se používá v různých průmyslových odvětvích a samozřejmě i v kosmetickém. Šungit ve vlasové péči by měl pomoci zanechat vlasy lesklé, silné a zabránit vypadávání. 

Šampon pro suché a barvené vlasy

Nejprve začnu balením. Je naprosto obyčejné, plastové a upřímně bych si ho v regále v obchodě nevšimla, kdyby tam byl dostupný. Opravdu mě neskutečně ovlivňuje při koupi balení produktu. Takže jsem moc ráda, že se ke mně dostal jinou cestou.


Konzistence je tekutější a je zabarvený do černa, ale stále je v podstatě průhledný. Vlasy perfektně umyje, jsou na dotyk pevnější a lesklejší. Vypadávání vlasů po porodu ale nezmírní, možná ta verze, která je vyloženě na vypadávání? Kdo ví.


Regenerační keratinová maska

Balení určitě nemusím komentovat, sami vidíte :) Je opět černé, plastové a podle mě nevzhledné. Maska je spíš šedá než černá a má klasickou "maskovitou" hutnou konzistenci. Bohužel parfemace je pro mě šílená. Opravdu, jak když si na vlasy natíráte nějakou horninu. Možná mi vůní připomíná nějakou dědečkovskou pěnu na holení :-D 

Každopádně musím říct, že mým vlasům naprosto nevyhovuje. Po použití nejdou vůbec rozčesat a jsou pevné až tvrdé a to opravdu nepotřebuji. 



Antioxidační balzám

Balení je sice opět plastové, ale tím, že je průhledné, tak na mě působí už lépe a mám ráda aplikaci vlasových produktů sprejovou pumpičkou, takže to hodnotím velmi kladně.
Sprej je určený pro růst vlasů a proti vypadávání - to bych teď vážně potřebovala. Bohužel zatím na mě nemá vliv :( Možná až budu mít spotřebované celé balení? To vám určitě dám vědět, ale zatím bohužel žádné výsledky nevidím. 



V době, kdy jsem si produkty objednávala mě ještě tolik vypadávání vlasů netrápilo, jinak bych volila určitě tu verzi proti vypadávání a možná by byla teď vhodnější, takže to, že mi péče kromě šamponu nesedla, neznamená, že nesedne ani vám :) jak říkám vždycky, kosmetika je šíleně individuální a já jsem momentálně ve fázi, že mi po porodu padají vlasy po pramenech i s kořínky a tak bych potřebovala asi silnější kalibr a nebo mi nezabere vůbec nic a spraví se to až časem :)


Každopádně jsem strašně ráda, že jsem měla možnost vyzkoušet zase něco nového a i vám tuto "novinku" představit. Pokud byste péči chtěli také vyzkoušet, mrkněte na eshop vbeauty.cz, celá sada vyjde na 440,- Kč.

5 komentářů:

  1. Zkoušela jsem verzi pro růst vlasů a úplně vypadávání vlasů nezabránil. Vlasy jsem ale měla po použití lesklejší a díky masce se mi i snadno rozčesávaly. Je pravda, že parfemace není zrovna dvakrát příjemná. Se sprejem mám problém, že se používá před umytím, takže na to pravidelně zapomínám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Já mám s tou maskou problém :( a nemělas taky tu druhou verzi? Jojo, je těžký si vzpomenout, že si cca za 20 minut chci umýt vlasy :-D

      Vymazat
  2. Já s těmito produkty nemám zkušenosti. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadávání vlasů skončí , neboj :-) můžou za to hormony a žádný šampon na to nezabere , mě se udělaly až kouty :-D , ale cca 2-3 měsíce a skončí to :-) ... (neboj plešatá nebudeš)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si to taky myslím :( každopádně jsem si teď pořídila vychvalovaný alpecin a uvidíme...

      Vymazat