středa 24. ledna 2018

Kávový peeling Body Boom

Sama nechápu, že jsem si ho pořídila až teď, ale já to tak asi mám. Většinou se nenechám strhnout davem a nepořídím si produkt hned, když je IN na všech sociálních sítích, ale dopracuji se k němu sama a později. Měla jsem to tak se slavným eosem, s tekutými rtěnkami od Sephory, beauty blenderem a mohla bych pokračovat dál a dál... U tohoto výrobku se ale divím, že jsem si ho nepořídila hned, protože káva a čokoláda = moje největší závislosti. Takže už tušíte, že jsem si pořídila kávový peeling od Body Boom v originální verzi.


Kávové peelingy jsou vyhlášené nejen svou dokonalou vůní, ale i proto, že efektivně redukují celulitidu, stimulují prokrvení a vyhlazují pokožku. 

Peeling obsahuje mimojiné i himalájskou sůl, která odstraňuje odumřelé části pokožky, pokožku zvlhčuje, vyživuje, pomáhá proti ucpávání pórů a dalším kožním problémům.

Další složkou peelingu je třtinový cukr aktivující správnou hydrataci pokožky. Navíc pokožku zjemňuje a zklidňuje.

Peeling obsahuje i vitamín E, který se přezdívá vitamínem mládí a také arganovýmandlový a macadamiový olej

Vůně je naprosto božská. Hned, jak jsem peeling otevřela, ucítila jsem tu dokonalou, výraznou vůni čokolády ve spojení s kávou. Připomíná mi moji oblíbenou kávu s příchutí belgických pralinek.




Po použití byla pokožka naprosto jemná, hebká, vyživená, ale hlavně neskutečně provoněná! A nejen pokožka. V koupelně jsem tu vůni cítila ještě v noci. Takže asi chápete, že tohle není můj poslední kávový peeling :) Lákají mě především varianty kokos, banán a koukala jsem, že nově prodávají i s aktivním uhlím, které je výborné na černé tečky a celkově na problematickou pleť!

Abych nezapomněla, kupovala jsem ho na eshopu mejkap.net, když byla 50% sleva. Tak vysoká sleva na něj už není, ale momentálně mají peelingy s 25% slevou, což je taky super! 

12 komentářů:

  1. Já mám peeling od Bean Body a ten je perfektní, po něm je tak jemná pokožka, skvělý pocit! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to mám stejně. Dřív všude byl samý kávový peeling a já mu docela odolávala. Teď používám jeden od Soaphorie, ale přece je trošku odlišný. Nepoužívám ho denně, tak mám pocit, že ho budu mít navěky :-) ale baví mě ta úžasná vůně, to se musí nechat :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soaphoria je skvělá značka, určitě musí být taky super!

      Vymazat
  3. kavový peeling som mala ale od inej značky a je to sen <3 úplne krásne mi to vždy hydratovalo pokožku ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Peeling této značky jsem nezkoušela. Právě jsem dodělala solný peeling Balea :)

    OdpovědětVymazat
  5. Síce som ho ešte neskúšala, ale príde mi skoro rovnaký ako tie od Marka. Ale rada by som ho skúsila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, taky mi přijde stejný... ono je jich na trhu hodně, ale já jsem z mejkap.net objenávala i flormar, takže jsem to vzala při jednom :)

      Vymazat
  6. Ta vůně musí být úžasná ♥ Já kafe miluju ve všech podobách a musím říct, že peeling jsem ještě neměla :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky miluju kafe ♥ ... moc doporučuji :) nejen ta vůně je dokonalá!

      Vymazat