neděle 16. března 2014

Arabské parfémy Al Rehab a El Nabil

V únorovém Ladyboxu se objevily vzorečky arabských parfémů. Pro mě to byla naprostá novinka a nikdy jsem o nich neslyšela.

Ladybox navíc uspořádal ve spolupráci s těmito parfémy soutěž, kde jsem vyhrála druhou cenu a mohla si tak vybrat na zkoušku 3 parfémky.

Tyto parfémky jsou naprosto odlišné od klasických parfémů, na které jsme zvyklí, především proto, že tyto parfémy mají vyšší podíl vonných esencí, tudíž vydrží déle vonět a navíc jsou v 5 a 6 ml roll-onech. Základem těchto roll-onů je parfémový olej, který je zároveň nosičem vůně.

Vybrala jsem si parfémky:
Choco Musk: sladká vanilka, čokoláda, karamel, pižmo 

Musc Silver: ovoce-červený a černý rybíz, angrešt, maliny, lesní jahody, jasmín a další květiny, dřevité tóny, pižmo

Royal Gold: vanilka, pižmo, ambra

Když bych hodnotila papírové krabičky, ve kterých byly tyto parfémky balené, tak pro mě je to naprostá katastrofa. Jelikož jsou vyrobené z nekvalitního materiálu, tak přišly pomačkané a odřené, i když byly zabalené ještě v jedné větší krabičce. Samotné flakonky parfémů také nejsou žádná pecka, ale když bych měla porovnat Al Rehab a El Nabil, tak hezčí a kvalitnější flakonek je u parfémků Al Rehab (uprostřed).


Jako první jsem vyzkoušela čokoládový Choco Musk právě od Al Rehab. Aplikovala jsem ho ráno a ještě pozdě večer jsem ho cítila, což je naprosto skvělé a ani u drahého parfému se mi tohle ještě nestalo :) 
Vůně je naprosto odlišná od klasických parfémů a opravdu z něj jde cítit čokoláda a vanilka ...


Následující den jsem chtěla zkusit něco jiného, tak jsem vyzkoušela ovocný Musc Silver. Zpočátku byla vůně také tak intenzivní, ale k večeru jsem ho už necítila. Jako poslední jsem vyzkoušela Royal Gold, který je vůní podobný čokoládovému Choco Musc. Vydržel také až do pozdních večerních hodin, tudíž bych řekla, že díky pronikavější vůni vanilky jdou parfémky cítit déle a né, že by ovocný Musc Silver nebyl kvalitní.


Jeden z těchto parfémovaných roll-onů stojí 110,- Kč a při větším objemu objednávaných parfémů jsou i různé množstevní slevy. Lze je objednat zde: http://www.arabskeparfemy.com. Pokud máte zkušenosti s arabskými parfémy, budu ráda, když mi napíšete do komentářů :)

3 komentáře:

  1. Možná voní hezky, ale já si vždycky vzpomenu na své praxe, kde v lázních bylo Arabů móóóc a parfémy neparfémy, všichni hrozně smrdí a ani ten parfém to nepřehluší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také nemám s Araby moc dobré zkušenosti, ale vůně těchto parfémků je vážně originální :) to se jim musí nechat :D

      Vymazat
  2. vyzerajú zaujímavo, ale nieco mi neviem preco uz len pri predstave "arabskych parfemov" vadi.. najradsej mam svieze vone ale tak kazdy ma rad daco ine

    OdpovědětVymazat